الأربعاء، 20 فبراير 2019

صعب اني أعيش أنا بعدك /الشاعر أحمد عبد الرحمن صالح

ق/دي صعب إني اعيش أنا بَعدك

ك/  أحمد    عبد الرحمن    صالح

                  وعدتك في يوم ما اوصلك  ❤  اعيش السعادة في قُربك

                  اكمل اماني فاتتني ❤ ❤  من حلم الهنآ اللي في حُضنك

                  دخلّتك بصُدفة حياتي ❤ ❤ ❤ ولقتني في ثانية بحبك

                  يا أجمل ما شافت عيني ❤ ❤ ❤  سكنّي في جنة قلبك

                  يموت قلبي لو تنساني ❤ ❤ دي دقت حياتي في نبضك

                  نستّني ليالي قاستها   ❤ ❤  وانا بحلم اعيش هنا جنبك

                  في حُضنك بعيش الجنة ❤ ❤  وصعب إني اجرب بُعدك

                  دي لو عني لحظة تغيبي  ❤ ❤  بموت الف مره أنا بَعدك

                  دي لمسة ايديك بين ايدي ❤ بتحيي الهوى اللي مواعدك

                  وعدتك في يوم هوصلك  ❤ ❤ ❤ واديني بكمل وعدك

                                                     كلمات/أحمد عبد الرحمن صالح

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

متهم بلا شهود بقلم الشاعر عثمان كاظم لفته

  ســيدي القـــاضـــي جلبوني اليكَ بلا احلام اليوم وغداً والماضي وهاأنذا بين يديكَ بلا احلام…  اذاً أنتَ ســـتــُقاضــي شخصا إفتراضــي وأنا ...